preskoči na sadržaj

Osnovna škola Trpinja

Oglasna ploča

Poziv na dostavu ponude - Позив на доставу понуде

Autor: Sanja Kosanović, 10. 10. 2018.

 

VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA
      OSNOVNA ŠKOLA TRPINJA
              Velika 2, Trpinja

 

KLASA: 602-02/18-01/21
URBROJ: 2196-95-18-03


U Trpinji, 10.10.2018.

                                      

PREDMET:  POSTUPAK JEDNOSTAVNE / BAGATELNE NABAVE ZA NABAVU INFORMATIČKE OPREME U OKVIRU CJELOVITE KURIKULARNE REFORME ZA RANI I PREDŠKOLSKI, OSNOVNOŠKOLSKI I SREDNJOŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE I UVOĐENJE INFORMATIKE KAO OBVEZNOG PREDMETA U ŠKOLSKOJ GODINI 2018./2019. U V. I VI. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE

 

Poštovani,
           Naručitelj OŠ Trpinja, Velika 2, 32224 Trpinja, pokrenula je postupak jednostavne nabave opskrbe informatičkom opremom, te Vam upućujemo ovaj Poziv na dostavu ponude. Pozivamo Vas da nam dostavite ponude za 10 računala.

Sukladno čl. 12. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) za godišnju procjenu vrijednosti nabave iz Plana nabave manju od 200.000,00 bez PDV-a ( tzv. Jednostavnu nabavu) naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.

PODACI O NARUČITELJU:

Naziv: Osnovna škola Trpinja
Sjedište i adresa: Velika 2, 32224 Trpinja
OIB: 19729395272
Telefon: 032/564-032
Internetska adresa: http://www.os-trpinja.skole.hr/
Odgovorna osoba naručitelja: ravnateljica škole dr. sc. Vesna Vujić, prof.
Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima: Sanja Kosanović, tajnica
Adresa elektroničke pošte: ured@os-trpinja.skole.hr

MJESTO ISPORUKE ROBE:
Osnovna škola Trpinja, Velika 2, Trpinja

NAČIN DOSTAVE PONUDE:
Ponuda se dostavlja u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici na kojoj treba naznačiti:
      - Naziv i adresu javnog naručitelja
      - Naziv i adresu ponuditelja
      - Naznaka „ Ne otvaraj“

Ponude se dostavljaju elektroničkom poštom na adresu ured@os-trpinja.skole.hr ili poštom ili osobno u Tajništvo škole do 18.10.2018. na adresu:
Osnovna škola Trpinja
Velika 2
32224 TRPINJA

NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE
Cijena ponude piše se brojkama. Ponuditelji su dužni ponuditi tj. upisati jediničnu cijenu sa PDV-om i bez PDV-a.

KRITERIJ ODABIRA PONUDE
Naručitelj će odabrati najpovoljniju ponudu, ovisno o cijeni i kvaliteti proizvoda.

ROK VALJANOSTI PONUDE Rok valjanosti ponude je 30 dana od dana određenog za dostavu ponude.

ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU Rok za donošenje odluke o odabiru (ili poništenju) je pet dana od isteka roka za pregled i odabir ponuda.

ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA
Plaćanje se vrši po ispostavljenom računu. Rok, način i uvjeti plaćanja i dostava naručenog se dogovaraju prilikom sklapanja ugovora između odabranog ponuditelja i naručitelja.                                          

 


Priloženi dokumenti:
poziv_za_dostavu-_inf._oprema.docx (26.16 KB)
TROSKOVNIK.doc (54.50 KB)


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 

eDnevnik
Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 4. 2014.

Ukupno: 69600
Ovaj mjesec: 247
Ovaj tjedan: 20
Danas: 1
Korisni linkovi
CMS za škole logo
Osnovna škola Trpinja / Velika 2, HR-32224 Trpinja / www.os-trpinja.skole.hr / ured@os-trpinja.skole.hr
preskoči na navigaciju